Inzerce pro eurovolby? Jen 30,4 mil. Kč

Vlajka EU

Všechny politické strany kandidující do Evropského parlamentu vydaly za reklamu dohromady jen 30,4 mil. Kč. Za české sněmovní volby přitom utratily 14krát více.

Volby do Evropského parlamentu se tradičně střetávají s nízkou volební účastí. Nízký zájem i ze strany politických stran dokládají zanedbatelné rozpočty na financování reklamního prostoru v předvolební kampani.

Z celkové částky 30,4 mil. Kč nejvíce utratilo za inzertní prostor ANO (13 mil. Kč). Následovala ODS (5,9 mil. Kč) a ČSSD (4,5 mil. Kč). Více než 1 mil. Kč za reklamu zaplatila KSČM (1,3 mil. Kč) a obdobnou částku měla uhradit i TOP 09. Do „rozhazovačných“ přes milion se dostaly ještě Věci veřejné. Vyplývá to z údajů monitoringu společnosti Admosphere.

Výdaje na celou volební kampaň budou vyšší. Např. ANO plánuje utratit 18 mil. Kč a ODS rovných 10 mil. Kč.

Zdroj: iHNed.cz

Buďte první, kdo vloží komentář

Podělte se o svůj názor

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..