Allianz se bojí Googlu a Facebooku. Mohou se stát její konkurencí

Allianz

V pojišťovnictví jde vydělat těžký prachy. Potřeba jsou k tomu především informace. A ty má Google a Facebook lepší než pojišťovny. Allianz se obává, že je jen otázkou času, kdy informační giganti vstoupí do odvětví pojišťoven.

Pojišťovací byznys je založený na informacích a důkladných statistikách. Ty pojišťovny mají, ale ne vždy s nimi umí dobře pracovat. V tomto směru jsou mnohem dále technologické firmy v čele se společnostmi Google či Facebook, které mají informace o milionech uživatelích.

Allianz se chce na vstup technologických firem do pojištění připravit. „Technologická přeměna je předpoklad, abychom dlouhodobě obstáli i proti Googlu, Facebooku a Amazonu, pokud by tyto společnosti vstoupily do pojišťovacího byznysu,“ uvedl Alexander Vollert, předseda představenstva Allianz pro Německo.

Vstup Googlu či Facebooku do pojišťovnictví není nereálný. „Pojištění je založené především na informacích, proto je podle mě jen otázkou času, kdy moderní vládci informací vstoupí i do tohoto segmentu podnikání,“ soudí Dirk Schmidt-Gallas z poradenské společnosti Simon-Kucher & Partners.

Zdroj: iHNed.cz

2 trackbacky / pingbacky

  1. Google míří do vesmíru. Do satelitního připojení na internet investuje miliardy dolarů | TěžkýPrachy.cz
  2. Facebook se stává internetovým obchodem. Spustilo tlačítko “Koupit” | TěžkýPrachy.cz

Podělte se o svůj názor

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..