Výdělek 2 000 GBP (cca 70 tis. Kč) za vteřinu získává mladý Brit. Stačí, když ve svém vtipném videu na sociální síti Twitter zmíní konkrétní značku. Firmy jsou ochotny tolik zaplatit.
Ben Phillips točí šestivteřinové skeče, které vkládá na platformu Vine sociální sítě Twitter. Za poslední rok získal takovou popularitu, že jsou firmy ochotny platit až 12 tis. GBP za zmínku o jejich značce. Jeho videa sleduje 1,3 milionu lidí.
„Neměl jsem ponětí, v co by se Vine mohl změnit, nikdo v Británii na něm nebyl,“ hodnotí své začátky Ben Phillips. Po dvou měsících již jeho klipy sledovalo přes 1 milion uživatelů.
Za reklamu si účtuje 6 až 12 tisís GBP. „Dokážu firmě garantovat, že si klip během 24 hodin přehraje jeden až sedm milionů lidí. Který časopis tohle umí? Nabízím fenomenální marketing,“ vidí svou přidanou hodnotu Ben Phillips. Přitom reklamu dělá pouze produktům, které je ochoten si sám koupit.
Zdroj: iDNES.cz
Podělte se o svůj názor