Česká spořitelna vyčlení bohatší klienty. Stačí 30 tis. Kč měsíčně nebo 500 tis. Kč na účtech

Česká spořitelna - centrála

Česká spořitelna chce nabídnout movitějším klientům kvalitnější služby. Pro jejich využití bude stačit příjem alespoň 30 tis. Kč měsíčně na účet nebo úspory ve výši 500 tis. Kč. Za tím účelem spouští nový brand Blue.

„Chceme, aby služby pro movitější klienty a pro masový trh byly vnímané jako dvě banky,“ říká Aleš Karo, obchodní ředitel osobního bankovnictví České spořitelny, a dodává: „Pro movitější aktivní lidi se nám podařilo postavit úspěšný model obsluhy prostřednictvím osobních bankéřů i digitálních služeb, ale mimo klientů České spořitelny se o tom moc neví. Spuštěním nové značky bychom to chtěli změnit.“

Nový brand bude na 138 pobočkách České spořitelny a movitější klienti budou mít k dispozici 400 osobních bankéřů. Služby pod novou značkou bude moci využít i přibližně 300 tisíc současných klientů.

Zdroj: iHNed.cz

Buďte první, kdo vloží komentář

Podělte se o svůj názor

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..